Translate

vineri, 13 martie 2015

Review: Demachiant 2 in 1 cu argan de la Farmec

Produs fără parabeni/ Parfum hipoalergenic
De ce m-am oprit la acest demachiant? Pentru simplul fapt ca sunt multumita de produsele celor de la Farmec si niciodata nu am dat gres cand am ales sa-mi cumpar produsele lor.  Recunosc, faptul ca este cu argan, m-a facut sa-l incerc fara nicio ezitare. L-am gasit in DM la pretul de pana in 9 lei, pret promo. E un demachiant special creat pentru tenul sensibil/uscat.

E un demachiant ce are in compozitie binecunoscutul ulei de argan, denumit de experti si "lichidul de aur". Are un ambalaj simplu, minimalist de 200 ml.

Ce promite? "Indeparteaza machiajul, praful si impuritatile de pe suprafata pielii, avand in acelasi timp si efect hidratant. Asocierea in formula a uleiului de argan cu untul de cacao, joaca un rol esential in emolierea, regenerarea si calmarea tenurilor sensibile, deshidratate." (sursa: www.farmec.ro)

Acum, ca i-am facut intrarea, sa va zic ce mi-a placut si ce nu mi-a placut la acest demachiant:
  • mi-a placut faptul ca are un miros discret si usor floral
  • a curatat foarte bine orice urma de machiaj
  • nu incarca tenul, avand o consistena cremoasa, neuleioasa
  • dupa cum am zis si la inceputul postarii, uleiul de argan e un mare plus
  • cantitatea e de-ajuns pentru cateva luni bune, la o folosire zilnica
  • nu trebuie folosita o cantitate foarte mare pentru a curata tenul
  • nu irita tenul sau pielea sensibila din jurul ochilor
  •  si acum...stau si ma gandesc ce nu mi-a placut. Si am ajuns la concluzia ca nu are minusuri :).
Sa nu credeti ca e perfect, ca nu e, dar e foarte bun. Il recomand de fiecare data cu mare incredere. Pentru cat e de eficient pretul e foarte mic, deci, profitati!

Demachiantul vostru preferat care e? Ce alt demachiant bun ati incercat si nu ati dat mai mult de 15 lei pe el? Astept propunerile voastre.

Siiii...sa-nceapa week-end-ul!

Va pup,
Re


Un comentariu:

  1. Si mie imi place Farmec. Imi amintesc cat de popular era cand eram eu mica si ce bine arata acum toate ambalajele lor... Cred ca or sa ramana pe piata mult timp de acum inainte! :)

    RăspundețiȘtergere