Translate

joi, 30 ianuarie 2014

Accesoriile si ebay-ul

Pot sa spun ca marea majoritate a colierelor mele le-am cumparat de pe ebay. Cred ca toata lumea cunoaste aceasta pagina si sunt sigura ca multi ati si facut cumparaturi de acolo. Ebay-ul e ca okazii, doar ca e mult mai complex si gasesti mii de produse.

Se navigheaza usor, se poate da search dupa categoria care te intereseaza, poti selecta produse cu transport gratuit, doar ca va dura putin mai mult pana vei ajunge in posesia produselor, se plateste prin paypal si ai garantia returnarii banilor in cazul in care produsul nu-ti ajunge sau ajunge deteriorat. 

Am sa va arat ultimele mele achizitii dupa ebay. Am mai facut cateva postari pe blog cu alte achizitii  aici, aici si aici!

1
2 (1+2= aprox. 35lei)
1 Lira

1 Lira


Voi obisnuiti sa faceti cumparaturi de pe aceasta platforma?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu