Translate

luni, 19 august 2013

Turist in Romania - partea I

In luna iulie a cestui an, am avut cel de-al doilea concediu binemeritat. Daca primul concediu, cel din mai, ne-am hotarat sa-l petrecem in  strainatate, in Palma de Mallorca, in iulie ne-am decis sa petrecem cateva zile in tarisoara noastra draga, pentru ca are multe de oferit. Am petrecut cateva zile la munte si cateva zile la mare. In drum spre casa, ne-am oprit si la niste prieteni in Bucuresti. Putin shopping in Ikea si mall si uite asa, ne-am intors spre casa. 

In drum spre mare ne-am oprit la Sibiu si Busteni, unde ne-am si cazat cate o noapte. Am urcat si Transfagarasanul in drumul nostru spre Castelul Bran din judetul Brasov,

Sibiul imi aminteste de Praga cu ale ei stradute inguste si cu multe casute colorate. Acest oras are un aer occidental si este de o frumusete aparte. Ceea ce ne-a surprins a fost pretul parcarii in plin centrul orasului :)), nu ne-a venit sa credem ca e un leu parcarea pe 6 ore. Am urcat in turnul unei biserici care ne oferea o priveliste asupra orasului. Sper sa mai ajung prin Sibiu, pentru ca este un oras foarte frumos si iti da senzatia ca esti intr-o tara straina.

Centrul vechi Sibiu

Sibiul de sus

Turn biserica Sibiu

Terasa centrul vechi Sibiu

Cladire Sibiu

Flori

Inimioare
Dupa ce ne-am baut cafeluta in plin centrul Sibiului cu doar 2,5 lei, dada, ati auzit bine, 2.5 lei o cafea si o briosa mica si gustoasa :))) ne-am urcat in masina si ne-am continuat traseul. Urmatoarea oprire a fost la Castelul Bran, dar aparandu-ne in cale indicativul cu Transfagarasan :)) am ocolit putin si am urcat pana la Balea Lac. Aer curat, racoare si multa agitatie. Plin de vanzatori ambulanti si turisti galagiosi, dar privelistea din fata ta, te facea sa tragi aer proaspat in piept si sa te pierzi in lumea linistii si a relaxarii.

Castelul Bran

Castelul Bran

Castelul Bran


Transfagarasan

Transfagarasanul

Balea Lac

Transfagarasan - Balea Lac

Imi doresc sa va fi purtat cu ajutorul pozelor intr-un concediu imaginar.
Sa aveti noapte buna si sa visati locuri frumoase :D!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu