Translate

joi, 25 aprilie 2013

Natura prinde viata!

Hello dragilor,

A trecut ceva timp de cand nu am mai postat nimic pe blog, dar pur si simplu, vremea urata care s-a incapatanat sa nu mai plece de la noi cat si putinul timp pe care il aveam pentru mine, m-au fortat sa fac o pauza si sa incerc sa ma odihnesc si sa fac descantece pentru iarna :)) si sa invat dansul "primaverii"! 
Si, dupa cate vad, mi-a iesit chiar bine, soarele a reaparut in viata noastra, copacii au inflorit, toata  natura a prins viata. Razele solare iti induc o stare de bine, de voie buna si un chef de duca.

Chiar daca timpul este necrutator cu noi si zboara mai repede decat un TGV, incerc sa profit de fiecare zi, sa ies pe terase, in aer liber si sa imi incarc bateriile. 
La noi in Oradea vremea e foarte frumoasa. Toti copacii au inverzit, coltul de iarba de mult s-a ivit prin parcuri si paduri, papadiile cresc usor dar sigur.

Ne asteapta un week-end frumos si cald. Mi-am propus sa imi acompaniez sotul la pescuit. Imi voi lua cartea inceputa de ceva timp, dar uitata, din pacate, pe noptiera si o voi citi cu drag. Am inceput sa citesc frumosul roman a lui Lev Tolstoi "Anna Karenina".

Voi ce planuri aveti pentru acest week-end?
Sa aveti parte de un sfarsit de saptamana implinit.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu