Translate

duminică, 17 februarie 2013

Bani sa ai...

...ca de cheltuit ii poti cheltui usor. Am dat azi o fuga pana in mall sa-mi cumpar niste jeansi, dar spre dezamagirea mea am venit acasa fara, nu am gasit ceva ce sa-mi placa foarte mult, dar, nici rabdare prea multa pentru a incerca sute de perechi n-am avut. 

Imi place sa merg prin magazinele in care deja stiu ce marime imi trebuie si nu mai e nevoie sa le incerc, doar le cumpar si fac parada modei acasa :))).

Dar sa nu credeti ca am venit acasa cu mana goala, mi-am gasit un tricou foarte simpatic in Kenvelo si un jerseu casual in Bershka. Sunt foarte simpatice si incet incet, ma pregatesc de primavara :))) asa ca...toate cumparaturile sunt facute in asa fel incat sa se potrivasca cu acei tenesi frumosi cumparati din New Look si tot asa...:))). Sunt foarte multe produse de vara la preturi speciale, si daca ai noroc sa mai fie marimea ta, iti poti achizitiona foarte multe produse.

Iubitul meu a fost mai norocos. Si-a gasit jeansi in Kenvelo si si-a achizitionat si un tricou cu un mesaj care mie imi place foarte mult :D. E un mesaj care te indeamna sa tii cont de sloganul "Carpe Diem".


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu