Translate

sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Cum imi fac manichiura?

Nefiind foarte priceputa intr-ale manichiurii m-am gandit sa ma inspir de pe internetul vietii :))), care este mai nou, salvarea omului modern. Oare ce ne-am face fara net? Cum ne-am informa? Hmmm, nu prea vreau sa ma gandesc la asta :)). Sunt incantata ca traiesc in epoca tehnologiei si ma pot informa cu un singur click.
Acestea sunt cateva dintre modelele care mi-au atras atentia. Pe viitor imi doresc sa le incerc pe toate, sau, macar juma` :D.
Voua care va place cel mai mult?



















Sursa poze: www.pinterest.com

4 comentarii:

  1. Ti-ai ales unele modele destul de grele, insa sa sti ca daca exersezi iti vor iesi.

    Mie mi se pare putin greu sa fac modelele cu banda adeziva, dar cu muulta stradanie, am reusit.

    Sper la exersat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Gorgeous pics! :D
    Would you like to follow each other? :)

    http://theannelicious.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere