Translate

duminică, 21 octombrie 2012

Sweet escape

De cateva zile ne-am intors din concediu. Am facute cateva city break-uri memorabile, am avut parte de vreme frumoasa si de multa voie buna. Am vizitat trei capitale europene cu culturi si traditii diferite. MiniEuro-tripul nostru a constat in vizitarea urmatoarelor orase: Praga - Cehia, Viena - Austria si Budapesta - Ungaria. 
Praga este un oras ce emana istorie si traditie prin totii porii ei. E una dintre cele mai vizitate orase din Europa. A fost o aglomeratie de neimaginat in centrul vechi al orasului. Praga se impune prin arhitectura si contraste.
Viena - orasul muzicii clasice, a valsului si al snitelului vienez. Acestea sunt doar cateva din reperele cunoscute in lumea intreaga despre capitala austriaca. Viena este un oras superb, civilizat si modern, care uimeste prin unicitate si complexitate.
Budapesta, am vizitat-o de foarte multe ori, e orasul meu de suflet, avand in vedere faptul ca in Budapesta am primit INELUL. Revin cu drag de fiecare data in capitala ungara.
Va las sa va delectati privirea cu cateva imagini din Praga:)!
Voi posta si poze cu celelalte orase, zilele urmatoare :)!




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu