Translate

vineri, 26 octombrie 2012

Peria rotativa de la Rowenta

De ceva timp ma tot gandesc ca mi-ar placea sa imi achizitionez o perie rotativa pentru par. Eu folosesc doar placa pentru ca nu am, mai deloc, abilitati de mare hair stylist :))). Mi-ar placea sa imi aranjez parul si altcumva, sa-i dau volum, sa-l incretesc putin, sa fie mai altfel. Am tot urmarit tutoriale pe youtube si am citit opinii despre peria rotativa Rowenta la 1000W cu 2 accesorii. Este un aparat simpatic, alb cu roz pal, are o perie mica si una mare pentru par scurt si lung, are 2 trepte de viteza, poate fi folosit atat pe parul umed cat si uscat si poate fi folosit in 2 directii de rotire. Sa stiti ca mie aceasta perie mi-a atras atentia si datorita review-urilor bune pe care le primeste.

Am sa va citez ce scriu cei de pe  e-mag despre acest produs.

"Peria rotativa pentru uscare – un concept de rotire exclusiv, garanteaza rezultate rapide si profesionale obtinute acasa pentru  diferite coafuri in timpul uscarii parului .
• Peria se roteste automat fara sa incurce parul in timpul uscarii
• Sistem brevetat anti-incurcare a parului prevazut cu ace proiectate special
• Sistem IONIC: Distributie uniforma a ionilor negativi pentru a reduce incretirea si electricitatea statica si pentru a da stralucire parului
• Invelisul ceramic al periilor distribuie caldura incet si uniform astfel incat sa intareasca efectul ionic
• Perie de doua marimi: 30 mm (pentru fir subtire / lungime medie) si 50 mm (pentru fir gros / par lung)
• Sistem de inchidere a periei: pentru a fixa peria pe dispozitiv pentru siguranta in utilizare
• Protectie pentru perii
• 2 trepte ale vitezei de rotatie pentru a coafa orice tip de par, indiferent de lungimea sau grosimea firului
• 2 trepte de curent de aer / temperatura plus o pozitie destinata aerului rece pentru a fixa coafura.
• 2 directii de rotire: stanga sau dreapta pentru coafuri cu bucle in interior sau spre exterior
• Cutie de ambalaj cadou
• Putere: 1000 W" (sursa: www.emag.ro)

Aveti sau ati utilizat acest produs? Ce imi puteti zice despre aceasta perie?

O zi minunata va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu