Translate

joi, 25 octombrie 2012

Minte-m@ frumos!

"Iubire, vezi ca am rezervat doua bilete la filmul romanesc "Minte-ma frumos"." Raspunsul a fost pe masura asteptarilor, avand in vedere ca nu agreeaza filmele romanesti: "Ok, daca vrei tu, mergem, dar mie nu-mi plac filmele romanesti, atata tot". Si uite asa am ajuns noi, miercuri seara, la Cortina Oradea, la filmul "Minte-ma frumos". Eu am vazut trailer-ul pe net si mi s-a parut un film interesant si imi doream sa-l vad, avea alura de comedie americana :D si m-a atras, asa putin, :P. 
Sa stiti ca e un film foarte dragut, cu actori talentati si o poveste demna de comediile americane. Au fost foarte multe replici amuzante si faze haioase. Ne-am distrat de minune, a fost un film cu mult umor de bun gust. Iubitului meu nu i-a parut rau nicio secunda de faptul ca am ales acest film. S-a distrat si a ramas placut impresionat de talentul romanesc. 
Sa nu ratati aceasta comedie romantica. O puteti urmari in cinematografele din tara, avampremiera avand loc saptamana trecuta, pe 19 octombrie.
Va doresc vizionare placuta :)! 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu