Translate

vineri, 5 octombrie 2012

5 octombrie - Ziua Internationala a Zambetului

Azi sarbatorim zambetul! Este Ziua Internationala a Zambetului si se sarbatoreste in lumea intreaga, de la copii pana la bunici :)! Zambetul uneste oamenii, zambetul te face mai prietenos, zambetul striveste bariere. Un zambet sincer si prietenos va fi intotdeauna apreciat si iubit de catre cei din jur. Nu ne costa nimic sa zambim, dar are atatea de oferit.
Eu recunosc, zambesc tot timpul, am observat ca daca zambesc am mai multe de obtinut :))). Adica? Am zambit incontinuu cand mi-am prezentat lucrarea de licenta, si surpriza, profesorii mi-au raspuns la zambet si nu mi-au mai pus alte intrebari, am scapat usor. In cazul in care nu mai stiu ce sa zic, zambesc, daca am facut o prostioara zambesc, vreau sa spun ceva dar nu stiu cum zambesc :)), da, pentru mine zambetul e esential si existential :)). Este aliatul meu. Imi plac foarte mult oamenii optimisti si zambitori, imi place sa mi se raspunda cu un zambet, imi place sa fac oamenii sa zambeasca, imi place tot ce tine de optimism si karma pozitiva.


Dar pana una alta, sa vedem cateva beneficii ale zambetului:
  • zambetul cunoaste o singura limba, de aceea i se mai spune si limbajul universal
  •  zambetul este contagios
  • zambetul sincer exprima fericirea si buna dispozitie, pozivitismul si  voia buna
  • un zambet fals se obtine prin ridicarea coltului gurii, pe cand un zambet sincer si natural foloseste o multime de muschi faciali.
  • exista mai multe tiputi de zambet: inchis, deschis, sarcastic si copilaros
  • zambetul sporeste sanatatea
  • oamenii se simt atrasi de fete zambitoare

Citate despre zambet:

“Nu înceta niciodată să zâmbeşti, nici chiar atunci când eşti trist, pentru că nu se ştie cine se poate îndrăgosti de zâmbetul tău.” Gabriel José García Márquez

“Un zâmbet este o curbă care face totul drept.” Phyllis Diller

“Un zâmbet este o modalitate necostisitoare de a-ţi schimba înfăţişarea.” Charles Gordy

“Zâmbetul este fericirea care se află chiar sub nasul tău.” Tom Wilson

“Învăţaţi să lăsaţi pe chipul vostru să înflorească un zâmbet, este darul pe care-l oferiţi aproapelui, este darul pe care-l oferiţi întregului Univers!” Octavian Paler

“Atata timp cat mai putem zambi, cauza nu-i inca pierduta.” William Shakespeare

“Umorul constituie o forţa. Nimic nu uneşte mai mult oamenii ca râsul ” Lev Nicolaevici Tolstoi

“Învaţă să ai mereu un zambet ascuns în inimă.” Arsenie Papacioc

“Zâmbeşte…mâine va fi mai rău.” Edward Aloysius Murphy

“Un zâmbet este adesea esenţialul. Eşti plătit cu un zâmbet. Eşti răsplatit cu un zâmbet. Eşti însufleţit de un zâmbet. Şi calitatea unui zâmbet te poate face să mori.” Antoine de Saint-Exupery

“Zâmbetul tău îndulceşte cântecele mele, aşa cum spuma împodobeşte valurile mării.” Rabindranath Tagore

“Zâmbetul înseamnă consimţire, pe când râsul are în el deseori un refuz.” Victor Hugo

“Zâmbetul, care e o cochetarie, o bunătate, n-are a face cu râsul, care este o bucurie, şi nici cu rânjetul care este o batjocură.” Nicolae Iorga

“Vorba bună, zâmbetul şi fapta binefăcătoare sunt raze ale soarelui răsfrânte în sufletul omului.” Nicolae Iorga

“Zâmbetul e ca ştergătorul de parbriz: nu opreşte ploaia, dar iţi permite să îţi vezi de drum.” Jeanne Wasbro

“Zâmbetul, curcubeul lacrimilor.” Jules Renard

“Poţi zâmbi şi iar zâmbi şi totuşi să fii mişel.” William Shakespeare

“Zâmbetele sunt sărutarile sufletului.” Minna Thomas Antrim

“Zâmbetul înseamna consimţire, pe cand râsul are în el deseori un refuz.” Victor Hugo

“Zâmbetul durează doar o clipă, dar amintirile lui o viaţa întreagă.” Anonim



Zambiti larg, in fiecare zi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu