Translate

duminică, 30 septembrie 2012

Noile achizitii - produse de ingrijire personala

Hello dragilor! E duminica seara si astept sa inceapa X Factor pe Antena 1. Pana atunci m-am gandit sa va prezint cateva produse de ingrijire personala achizitionate saptamana ce-a trecut. Mi-am imbogatit "portfardul" cu doua geluri de dus, un sampon, o crema de corp, un mini parfum si un tratament pentru pete. Majoritatea produselor, mai exact cinci, sunt de la Avon, le-am mai folosit si inainte si am fost foarte multumita de ele. Gelul pentru fata, e nou, l-am folosit de doua ori si pot sa spun ca e foarte bun, chiar face ceea ce spune. 


1. Gel de dus si crema de corp Avon Naturals - capsuni si ciocolata alba - un adevarat deliciu pentru corp si suflet. Au un miros placut, crema de corp este una hidratanta, nu da senzatia de piele incarcata, lasand-o moale si stralucitoare. 


2. Sampon 2 in 1 Avon Naturals - este un sampon/balsam pentru par normal cu extract de mandarine si kiwi.


3. Mini apa de toaleta Eternal Magic - un parfum floral, mirosul nu persista mult, dar e perfect pentru a-l tine in poseta si a te improspata de cate ori e novoie.


4. Tratament pentru pete cu 2% acid salicilyc Avon Clearskin - este un gel incolor care amelioreaza aspectul petelor rosii in aproximativ trei ore. "Formula sa are la baza Tehnologia Fast Clear Technology si acidul salicilic, care exfoliaza eficient, eliminand impuritatile si sebumul". Eu l-am utilizat de doua ori. Pe tenul curatat in prealabil am aplicat un strat subtire de gel pe locul cu probleme si l-am lasat sa actioneze peste noapte. Am constatat ca petele si cosurile se usuca, devin mai putin vizibile. Pentru mine acest produs a dat roade.


5. Gel de dus cu pin si plante BIO Krauter - nu l-am folosit, dar spune despre el ca ar fi revigorant si racoritor datorita ingredientelor Bio - organice, cum ar fi menta, ginseng-ul si extractele din ulei de pin.





Va doresc o saptamana usoara si insorita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu